نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزارش ویژه : آخرین اخبار از انتقال پوگبا ! دیدار با مدیران بارسا در شهر میلان

گزارش ویژه : آخرین اخبار از انتقال پوگبا ! دیدار با مدیران بارسا در شهر میلان

بعد از اعلام بارسا مبنی بر اینکه طی روزهای آتی تیم مذاکره کننده ی خود را برای مذاکره و خرید پوگبا راهی ایتالیا می‌کند، تیم های دیگر هم سراسیمه به فکر اعلام پیشنهاد رسمی خود به یووه شدند و تا اینجای کار پیشنهاد رسمی 100 میلیون یورویی سیتی به دست ماروتا رسیده است.

تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه نیز هیئت مذاکره کننده خودش را برای بررسی شرایط در هفته اتی به تورین خواهد فرستاد تا پیشنهاد خود را ارئه کنند.

تیتر روزنامه های اسپانیا نیز بسیار جالب بود و در اقدامی عجیب و غریب روزنامه Mundodeportivo در تیتری خطاب به برایدا و ماروتا نوشته : پوگبا سال بعد " باید " در بارسا باشد.

ریال مادرید و روزنامه AS نیز تیتر "شکار اختاپوس تورین" را کار کرده اند.

توتواسپورت نیز گزارش داده که مورینیو علاقه زیادی به پوگبا دارد و چلسی به دنبال ارائه ی پیشنهادی با حقوق 10 میلیون یورویی برای هر فصل ، به پوگبا می باشد.

برتری چلسی بر سایر رقبایش نظیر بارسلونا ، رئال ، پاریسن ژرمن و منچستر سیتی، علاقه یوونتوس به اسکار عنوان شده و پیش بینی می شود اسکار در بسته ی پیشنهادی چلسی قرار داشته باشد.

بر اساس آخرین اخبار و به گزارش Tuttosport - La Gazzetta dello Sport، پپه ماروتا و اریدو برایدا مدیر ورزشی بارسا با هم در رستوران Casa Lucia شهر میلان دیداری بر سر انتقال پوگبا داشته اند. قبلا گفته شده بود این انتقال به انتخابات پست مدیریت باشگاه بارسلونا و برنده اش بستگی زیادی دارد، اما امروز گاتزا مدعی شد که د هر صورت بارسا می خواهد پوگبا را جذب کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: